L'Oréal Paris - офіційний спонсор Paris Fashion Week

L'Oréal Paris - офіційний спонсор Paris Fashion Week

У цьому році французький бренд L'Oréal Paris вперше став офіційним спонсором Paris Fashion Week, що проходив з 1 по 9 березня. Озброївшись сотнями помад та засобів для волосся, культові стилісти й візажисти працювали пліч-о-пліч з дизайнерами та формували образи моделей на показах Осінь-Зима 2016-2017. Така співпраця цілком зрозуміла - L'Oréal Paris повністю інтегрований у моду. Випускаючи нові лінійки декоративної косметики та засобів для догляду, фахівці орієнтуються на останні тенденції у фешн-світі.

 

L'Oréal Paris працював на декількох десятках показів, створюючи неперевершений мейкап та зачіски. Максимально природний макіяж моделей можна було побачити на показах Anthony Vacarello, Y/Project, Koché, японського бренду Anrealage і колекції Jacquemus від дизайнера Саймона Порте.

 

Гармонійним доповненням до графічного одягу від Сedric Charlie став мейкап з акцентом на очі. У якості тону професіонали L'Oréal Paris використали тональний крем Альянс Перфект. Корекція брів була зроблена за допомогою олівця для брів Броу Артіст Дизайнер, завдяки чому вони виглядали більш виразно. Для очей візажисти обрали тіні натурального відтінку.

 

Очам була приділена особлива увага і на показі Ванесси Севард. Фахівці намалювали олівцем дві фантазійні паралельні стрілки: одну - посередині верхньої повіки, а другу - внизу повіки. Область між стрілками була підкреслена за допомогою світлих бежевих моно тіней Колор Ріш. Останній штрих - туш Об'єм Мільйона Вій Фелайн.

 

Акцент на червоних соковитих губах був зроблений для показу Maison Rabih Kayrouz. Професіонали L'Oréal Paris використали помаду Колор Ріш Пріве з ексклюзивної колекції матових червоних помад від зірок. А ось для шоу Olympia Le Tan візажисти створили легкий кокетливий мейкап, що ідеально доповнив іронічні речі дизайнера. До яскравих блакитних тіней фахівці підібрали рум'яна Альянс Перфект та рожеву помаду Колор Ріш "Рожева Симфонія".

 

Окрему увагу команда L'Oréal Paris приділила зачіскам моделей. Так, для показу Carven перед стилістами була поставлена ​​задача зробити волосся живим та максимально природним. У цьому їм допомогли бальзам-ополіскувач та Екстраординарна Олія для пошкодженого волосся Ельсев. А для підготовки до показу Giambattista Valli моделі використовували олії та експрес-кондиціонери. Такі, як наприклад, Експрес-кондиціонер Повне Відновлення.

 

L'Oréal Paris пишається тим, що став офіційним спонсором найважливішої події у фешн-сфері - Paris Fashion Week. Це корисний досвід для експертів з макіяжу та зачісок, серйозний крок у розвитку французького бренду, а також вагомий внесок у підтримку світу моди.

Статті по темі:

Журнал L'OREAL

Щоб отримувати інформацію о спеціальних пропозиціях, акціях, безкоштовні зразки та нові продукти L'OREAL, будь-ласка, заповніть наступну форму.