ДЖЕННІФЕР ЛОПЕС

Дженніфер Лопес - посланниця краси L'Oréal Paris, зірка блокбастерів, володарка безлічі нагород, найбільш впливова латиноамериканська актриса в Америці за версією журналу People.

Дженніфер Лопес продала більше 35 мільйонів альбомів по всьому світу і стала зіркою номер один багатьох фільмів, таких як "Свекруха-монстр" і "Весільний переполох". У 2001-му "Весільний переполох" став найбільш затребуваним фільмом американського прокату, а її альбом J.Lo посів перше місце в Toп-200. Саме завдяки цій першості у двох категоріях Дженніфер Лопес стала першою жінкою в історії, чиї фільм і альбом стали №1 в один і той самий тиждень.

"Усі жінки світу захоплюються її красою, так само як і її харизмою і працездатністю. Ми маємо честь прийняти Дженніфер у свою "сім'ю" всіх тих, хто оспівує красу сучасної жінки в усьому її розмаїтті", - говорить Сіріл Шапюї, Міжнародний генеральний директор марки L'Oréal Paris.

"Я дуже давно користуюся косметикою L'Oréal Paris, тому я з великим ентузіазмом сприйняла ідею співпраці з маркою, яка постійно розширює вибір засобів по догляду високої якості, - говорить Дженніфер Лопес. - Мені завжди подобалися вишукані рекламні ролики марки, і мені приємно представляти марку, яка знає ціну жінці".

“Я дійсно щаслива представляти бренд, який на перше місце ставить жінку.”

Б’ЯНКА БАЛТІ

Вроджений шарм, сяючі очі і природність дозволили Б’янці Балти зайняти своє місце серед найкрасивіших жінок світу. Топ-модель, що працює на знаменитих подіумах, без якої не обходиться жоден сезон Fashion Week в столицях моди. Найіменитіші глянцеві журнали друкують її фото на обкладинках. Сьогодні Б’янка приєднується до величезної сім'ї Посланниць Краси L'Oréal Paris.

"Б’янка неймовірно красива, чуттєва, жіночна, але, разом з тим, вона не боїться бути непередбачуванною і кумедною. Захоплююча особистість, сучасна молода мама і справжня жінка. Ми дуже раді, що така рідкісна перлина італійської краси є сьогодні обличчям марки L'Oréal Paris", – говорить Сіріл Шапюї, Міжнародний Генеральний директор L'Oréal Paris. "Для мене це особливо почесна місія, захоплюючий проект, можливість стати частиною знаменитої команди професіоналів і насолодитися тією славою, яку по праву завоювала марка, але водночас це й неймовірна відповідальність заявити на весь світ "Адже ми цього варті!" - говорить Б’янка. Після невеликої перерви, яку вона присвятила народженню дочки Матильди, вона з успіхом продовжила кар'єру, замінила Анжеліну Джолі, ставши обличчям бренду St. John.

У 2008-му сьоме мистецтво відкриває перед нею свої двері – Б’янка грає одну з ролей у фільмі "Go Go Tales" режисера Абель Феррара. Для Б’янки це перша можливість з'явитися на червоній доріжці Каннського Фестивалю. У 2005 р. Б’янка підписує контракт з Карлом Лагерфельдом. Він знімає її для свого знаменитого календаря Pirelli 2011. З цих пір вони часто працюють разом, красуня італійка стає музою кутюр'є і бере участь у всіх показах будинку Chanel. Вона стала обличчям його останнього аромату Karléidoscope. Б’янка була обрана італійським представником асоціації SOS Children's Villages, мета якої – допомога дітям.

“Це велика відповідальність мати можливість сказати «ми цього варті» всім жінкам у світі!”

ДЖЕЙН ФОНДА

Легендарна актриса Джейн Фонда є посланницею краси L'Oréal Paris з 2006 року. "Є дуже багато позитивних аспектів у тому, щоб бути посланницею L'Oréal Paris, - говорить Джейн Фонда. – Я заробляю гроші, які часто йдуть на утримання моїх некомерційних організацій; я познайомилася з іншими чудовими жінками; я отримую свої улюблені креми і косметику безкоштовно; я вчуся бути чарівною перед камерою (бути актрисою - це зовсім інше, і це складно для мене), і я зустрічаю дуже цікавих людей".

Джейн приділяє велику частину свого часу активній пропаганді з питань навколишнього середовища, миру, а також розширенню прав і можливостей дівчат і жінок у всьому світі. Більша частина її громадської діяльності присвячена програмі, яку вона заснувала в 1995 році, - кампанії по запобіганню підлітковій вагітності в штаті Джорджія. Джейн також перебуває у складі ради "Жіночого Медіа Центру", який вона заснувала разом із Глорією Стайнем і Робін Морган в 2004 році. "Жіночий Медіа Центр" ставить своєю метою викорінювання насильства щодо жінок і дівчат. Вона також є засновником Джейн Фонда Центру репродуктивного здоров'я підлітків, який проводить дослідження, розробку навчальних програм та тренінгів. У травні 2005 року видавництво Random House опублікувало книгу - мемуари Джейн "My Life So Far", яка відразу стала №1 у списку бестселерів The New York Times. Навесні того ж року картина "Якщо свекруха - монстр", її перший фільм за останні 15 років, посів перше місце за касовими зборами.

На думку Джейн Фонда, краса - це співвідношення духовного начала з хорошими рисами обличчя. "Краса є справжнім подарунком для жінки, але й важким тягарем, - стверджує актриса. - Ми часто змушуємо себе відчувати, що ми нічого не варті без краси. Ми всі повинні підштовхувати жінок до розуміння того, що деякі з найкрасивіших жінок в світі не красиві в стандартному розумінні цього значення, але красиві, тому що вони задоволені собою - зсередини. Вони сяють. Часто це ті жінки, які відчувають себе гарними завдяки батькам, тому це ще дещо, що ми повинні зробити, – навчати батьків, щоб надалі їх діти відчували себе гарними незалежно від їх фігури".

Сама посланниця краси L'Oréal Paris почувається впевнено в оточенні людей, які її люблять, а також коли їй вдається зробити щось добре і отримати визнання. "І коли знаю, що виглядаю на всі 100%. Наприклад, коли я проходжу по червоній доріжці у Каннах завдяки L'Oréal Paris!"

“Ви можете бути ідеальною фізично, але цього недостатньо, якщо у Вас немає впевненості в собі.”

НАОМІ УОТТС

Наомі Уоттс послідовно виконує найрізніші і найскладніші ролі Голлівуду. Її тонка делікатність і майстерність надихнули найбільш шанованих сучасних режисерів у світі кіно.

Народжена в Англії, Наомі Уоттс виросла в Австралії, де вона вивчала акторську майстерність і почала свою зоряну кар'єру. Поєднавши англійське почуття гумору і австралійське чарівність, Наомі вибирає свої ролі з великою увагою.

Наомі отримала безліч нагород, в тому числі від Національної ради кінокритиків і Національного товариства кінокритиків, а також Золотий глобус і премію Гільдії кіноакторів.

“L'Oréal Paris втілює в собі набагато більше, ніж легендарні продукти, бренд також сприяє самоствердженню, впевненості в собі і дозволяє кожній жінці цінувати себе, незалежно від її віку, походження чи національності.”

ЕНДІ МАКДАУЕЛЛ

Енді Макдауелл користується всесвітньою популярністю і визнанням як актриса. Вона почала свою кар'єру як модель в 1978 році в агентстві Elite. Її помітили під час її участі в кампанії Calvin Klein в 1984 році і запропонували кінороль, про яку можна було тільки мріяти - у фільмі «Грейстоук: Легенда про Тарзана, повелителя мавп». Цього року її співпраці з L'Oréal Paris виповнюється 26 років. Енді Макдауелл є обличчям лінійки засобів для догляду за шкірою Ревіталіфт.

Головна роль у фільмі «Секс, брехня і відео» Стівена Содерберга принесла Енді Золоту пальмову гілку Канського кінофестивалю 1989 року. За цю роль вона отримала звання найкращої актриси від Асоціації кінокритиків Лос-Анджелеса. Її гра у фільмі «Чотири весілля і одні похорони» принесла їй номінацію на «Золотий глобус» і великий досвід появ на килимовій доріжці. У 90-х роках вона також зіграла головну роль у «Дні бабака» разом з Біллом Мюрреєм, а потім - кілька не менш зіркових ролей з такими видатними партнерами, як Майкл Кітон в «безліч» і Джон Траволта в стрічці «Майкл». У 1998 році вона знялася у фільмі «Кінець насильства» у режисера Віма Вендерса. Володіючи величезним талантом, Енді Макдауелл зуміла знайти ідеальний баланс у своєму акторському житті.

Енді Макдауелл надає підтримку Фонду досліджень для боротьби з раком яєчників, а також Дитячому фонду ООН (ЮНІСЕФ) та проекту Enough, який бореться з геноцидом і злочинами проти людяності.

“Краса - це не тільки зовнішність; це те, чим хочеться поділитися з іншими.”

КАРЛІ КЛОСС

Помічена в 14, визнана в 22, супермодель Карлі Клосс править світом моди. Її дивовижна енергія викликає захоплення.

Натхненна підтримкою сім'ї в її блискавичному підйомі, Карлі була захоплена балетом. З невтомною практикою в балетній школі, вона виробила безмежну рішучість і відкрила секрети своєї притягальної ходи. Будучи підлітком, вона перетворила свої нескінченні ноги і нетипову красу в неповторний підпис.

Після того як Карлі потрапила в Teen Vogue в 2008 році, найталановитіші фотографи і дизайнери, такі як Брюс Вебер, Девід Сімс і Марк Джейкобс почали працювати з моделлю, відводячи їй провідну роль на найочікуваніших шоу і на обкладинках найвідоміших видань.

Карлі комфортно себе почуває не тільки в моді, а й на території кампуса Гарварда, де вона почала навчання, показавши свої амбіції. У 2012 році вона стала підприємцем і створила свій власний бренд: Karlie's Kookies. Однак Карлі й досі залишається приземленою і поєднує зі своєю діяльністю безліч благодійних проектів.

“Я завжди вважала, що Ви маєте бути впевнені в собі. Все може збутися, якщо Ви дійсно будете працювати для цього. Ніколи не здаватися. Це для мене те, що робить L'Oréal Paris. Ось чому я дуже пишаюся тим, приєдналася до цієї надихаючої команди.”

НАТАША ПОЛІ

Чарівна краса Наташі Полі блискавично завоювала для неї світ моди.

У п'ятнадцять років вона перемогла в конкурсі модельного агентства і в 2004 році дебютувала на подіумі в показах Emmanuel Ungaro. Їй вдалося проявити свій талант і цілеспрямованість на модних показах сезону осінь-зима 2004-2005 п'ятдесяти чотирьох будинків моди, серед яких такі міжнародні марки як Jean-Paul Gaultier, Yves Saint Laurent, Roberto Cavalli, Chanel і Valentino. Звичайно ж, Наташа завжди виглядає чудово на червоній доріжці.

Наташа Полі стала справжнім відкриттям для колишнього головного редактора французького Vogue Карін Ройтфельд і швидко прикрасила собою обкладинку цього журналу рекордних 7 разів. Ідеал Кельвіна Кляйна і "ангел" Victoria's Secret, в 2009 вона була визнана американською версією Vogue однією з кращих моделей сучасності.

Наташа проклала собі незвичайний шлях у житті і стала однією з найвідоміших моделей світу. Новий ідеал краси, вона поєднує гламурний і різкий стиль з яскравою особистістю. Вона є обличчям продуктів Ельсев.

Наташа Полі народилася в Пермі, місті на Уралі, і мріяла стати професійним візажистом. Вона завжди любила косметику і за лаштунками модних показів її завжди супроводжували засоби L'Oréal Paris. Можна сказати, їй судилося стати музою L'Oréal Paris.

“Перше основне правило, щоб йти вперед по життю, - це любити себе і залишатися позитивною." "Моя робота багато в чому пов'язана із зовнішньою красою. Ми постійно дивимося на фізичну красу, і бути красивою ззовні швидко стає звичайною справою. Я думаю, що набагато важливіше намагатися бути красивою всередині і сяяти цієї внутрішньою красою. ”

ДУТСЕН КРОС

У свої 29 років Дутсен Крос – одна з найбільш затребуваних моделей світу.

Дутсен Крос закінчила навчання і повністю присвятила себе роботі моделлю. Завдяки своїм професійним якостям і неймовірній красі, молода голландка злетіла до рівня зірки вже на початку своєї кар'єри. Усіх, від модельєрів до журналістів, вражає свіжість її краси. Вона вже встигла попрацювати з найталановитішими фотографами світу: Енні Лейбовіц, Пітером Ліндбергом, Стівеном Майзелом, Маріо Тестіно, Патріком Демаршелье, Інес ванн Ламсвірд і Вінудом Матадіном, Маріо Сорренті і Гленом Лачфордом. У 2005 році за підсумками голосування на сайті Vogue.com публіка вибрала Дутсен моделлю року. Вона одружена з діджеєм Саннері Джеймсом, у неї є син Філлон.

На Дутсен Крос звернули увагу дуже скоро після її дебюту на подіумі. Їй добре знайома червона килимова доріжка, і вона вже стала прикрасою найпрестижніших журналів світу - Vogue (в Італії, Франції, США, Австралії, Іспанії, Німеччині), Numéro, Harper's Bazaar, V Magazine, Dazed & Confused, L'Officiel... Дутсен була представником L'Oréal Paris більше п'яти років і є обличчям таких продуктів, як помада Колор Ріш і лінія засобів для догляду за волоссям.

Вона працює на такі організації, як ЮНІСЕФ, Грінпіс, Всесвітній фонд дикої природи і Dance4life. Влітку минулого року вона вирушила до Танзанії, щоб підвищити інформованість населення про ВІЛ. Як і Анна Вінтур, вона є членом Ради модельєрів і бере участь у боротьбі з анорексією. Вона кілька разів виступала на цю тему - в Нью-Йорку, Бостоні та Гарвардському університеті.

“Кожна жінка має пишатися тим, хто вона є.”

ЛАРА СТОУН

Ефектні форми, неймовірно жіночний силует, що нагадує вигини Бріджит Бардо, і сексуальна посмішка, яка розкриває щербинку між зубами, зробили Лару Стоун істинною іконою стилю. Унікальність і шарм її краси вразили світ моди і дозволили Ларі піднятися по сходах успіху модельної кар'єри до самого верху.

Лару Стоун називають однією з найвидатніших топ-моделей світу, іноді навіть підносячи в ранг "анти-моделей", що обумовлено різкістю її образу і яскравістю особистості. Зробивши невелику перерву в кар'єрі для народження свого первістка, Лара повернулася до роботи, сяючи ще більшою красою, і стала новим обличчям L'Oréal Paris.

"Лара - справжня сучасна ікона. Її бунтарська, незвичайна, чуттєва краса прославила її і зробила успішною. У той же час вона залишається чуйною, щирою і дуже веселою людиною. Мені шалено подобається її зухвалий стиль і образ, який виділяє її під час кожного показу, в якому вона бере участь. Ми щасливі вітати цю виняткову жінку і молоду маму в нашій дружній команді", - говорить Сіріл Шапюї, міжнародний президент марки L'Oréal Paris (Cyril Chapuy, L'Oréal Paris Global Brand President).

Батько Лари Стоун - англієць, мати - нідерландка. Лару помітив у поїзді модельний агент, коли вона з батьками прямувала до Парижа на відпочинок. Тоді Ларі було 14 років, і її модельна кар'єра почалася ще в підлітковому віці. Але по-справжньому Лара стала відома тільки в 2006 році, коли була відібрана для показу Givenchy в Парижі. З тих пір Лара брала участь у показах практично всіх відомих модних будинків, включаючи Chanel, Prada, Louis Vuitton, Marc Jacobs, Lanvin і Fendi, і стала музою багатьох дизайнерів. Лара з'являлася в багатьох рекламних кампаніях, підписала ексклюзивний договір з Calvin Klein і її можна було побачити буквально в кожному відомому модному журналі. У неї склалися настільки близькі стосунки з Карін Ройтфельд, колишнім головним редактором французького журналу Vogue, що та присвятила їй цілий випуск. Це стало стартом тривалих і тісних взаємин з журналом і його міжнародними випусками, чиї обкладинки Лара прикрашала близько 10 разів.

"Я щаслива приєднатися до команди L'Oréal Paris. Мати можливість звернутися до жінок по всьому світу з фразою "Адже ви цього варті!" - велика честь для мене. L'Oréal Paris - марка, яка завжди розуміла, що краса і індивідуальність неподільні. Якщо поглянути на мою особисту історію і кар'єру, стане зрозуміло, що мені дуже близькі цінності марки. Краса – це щось, що Ви самі встановлюєте для себе. Це дуже потужний спосіб заявити про себе", - ствреджує Лара Стоун.

Ларі Стоун 29 років. Вона заміжня. Її чоловік - британський актор Девід Уїльямс. У травні 2013 року Лара стала мамою.

Лара стала обличчям марки і буде представляти майбутні інновації в різних категоріях, включаючи макіяж, засоби для догляду за волоссям і фарбування. Лара приєдналася до зіркової команди Посланниць Краси L'Oréal Paris, до якої входять такі знаменитості, як Дутсен Крос, Єва Лонгорія, Летиція Каста, Фріда Пінто, Джуліанна Мур, Х’ю Лорі і Джейн Фонда.

“Моя робота багато в чому пов'язана із зовнішньою красою. Ми постійно дивимося на фізичну красу, і бути красивою ззовні швидко стає звичайною справою. Я думаю, що набагато важливіше намагатися бути красивою всередині і сяяти цієї внутрішньою красою. ”

БАРБАРА ПАЛВіН

Барбара Палвін є одним з останніх відкриттів, які підкорили світ моди. Часто з'являючись на подіумах провідних дизайнерів світу, прикрашаючи знімки кращих фотографів, угорська модель стала відомою своїм пронизливим поглядом блакитних очей, юною і чарівною красою, сміливим і незалежним характером.

Це унікальне поєднання дозволило їй завоювати любов L'Oréal Paris, і дуже скоро Барбара виголосить знамениту фразу "Адже ви цього варті", так як на неї покладена роль посланниці краси знаменитого бренду.

"Сьогодні Барбара є однією з найперспективніших супермоделей свого покоління. Вона підкорює подіуми своїм чарівним стилем "baby-doll" і дивує всіх своєю енергією, почуттям гумору, своєю зрілістю. Мені дуже приємно вітати Барбару як нову посланницю краси у великій сім'ї L'Oréal Paris", - говорить Сіріл Шапюї, генеральний директор бренду.

Уперше Барбару помітили в її рідному місті Будапешті, коли їй було всього 13. За останні кілька років вона зробила собі ім'я в світі моди, з'явилася на обкладинці L'Officiel, Vogue, Glamour, Elle і Harper's Bazaar. Її дебютний показ відбувся на Тижні моди в Мілані, для Prada. З тих пір Барбара є моделлю для широкого кола дизайнерів: Louis Vuitton, MiuMiu, Nina Ricci, Emanuel Ungaro, Christopher Kane, Julien MacDonald, Jeremy Scott, Vivienne Westwood, Etro і Chanel.

"Все це трохи схоже на казку. Я дуже схвильована стати частиною команди L'Oréal Paris. Для мене дуже важливо, що моє індивідуальне бачення краси збігається з сучасним підходом бренду L'Oréal Paris!" - говорить Барбара Палвін.

“Краса надає жінкам впевненості в собі.”

ДЖУЛІАННА МУР

Джуліанна Мур - видатна фігура в кінематографі. Вона є уособленням сучасної жінки - природною, незалежною і цілісною.

Неймовірна краса актриси підкорює мільйони сердець, а її кіно-героїні стають для багатьох головним джерелом натхнення. Сьогодні L'Oréal Paris віддає належне цій великій артистці і представляє її як одну з посланниць бренду.

"Елегантність і харизма цієї вогняної красуні переконали мене, що кращого посла для бренду не знайти. Легендарна актриса - вона одна з небагатьох в Голлівуді, хто кидає виклик стереотипам і є символом вільної, щирої і сміливої жінки", - пояснюють свій вибір представники бренду L 'Oréal Paris.

"Мене нагородили почесною місією представляти впевнену жінку, яка живе під гаслом "Ти цього варта!"- ділиться своїми враженнями про співпрацю актриса.

Джуліанні Мур пощастило зіграти безліч яскравих ролей, починаючи від фатальної жінки і закінчуючи змученою матір'ю. Завдяки своєму таланту і переконливій грі актриса була чотири рази номінована на премію Оскар - за кращу жіночу роль у фільмах "Кінець роману" і "Далеко від раю" та за кращу жіночу роль другого плану в картинах "Ночі в стилі бугі" і "Годинник". Крім того, Джуліанна Мур удостоїлася 7 номінацій на премію "Золотий глобус".

Глядачі запам'ятали Джуліанну за ролями у фільмах "Ця безглузда любов", "Закони привабливості", "Ганнібал", "Кінець роману", "Парк Юрського періоду: Загублений світ", "Дев'ять місяців", "Бенні і Джун", "Рука, що гойдає корабель" та багатьох інших.

Крім досягнень у акторській кар'єрі, Джуліанна може похвалитися заслугами на письменницькій ниві. Актриса написала кілька дитячих книг, в яких головна героїня - рудоволоса дівчинка - стає жертвою насмішок через свою зовнішність, але долає труднощі на своєму шляху.

Джуліанна Мур стала частиною сім'ї бренду L'Oréal Paris разом з іншими знаменитостями, такими як Єва Лонгорія, Летиція Каста, Фань Бінбін, Дженніфер Лопес, Джейн Фонда і Фріда Пінто.

“Для мене велика честь нести ідею впевненості в собі з девізом «Адже Ви цього варті».”

ЄВА ЛОНГОРІЯ

Єва Лонгорія - посланниця краси L'Oréal Paris у всьому світі. Її пікантна латинська краса і приголомшливий акторський талант зблизили її з маркою L'Oréal Paris.

Молодша з чотирьох сестер, Єва виросла на ранчо в Корпус Крісті, в Техасі. Після більш ніж успішного дебюту в декількох телевізійних серіалах, що стали культовими нарівні з "Беверлі Хіллз 90210", Єві була доручена роль Габріель Соліс у феноменальному телесеріалі американського каналу АВС "Відчайдушні домогосподарки".

Визнана на думку магазину Variety однією з 10 особистостей сучасності, яких варто наслідувати, Єва сьогодні впритул займається своєю багатообіцяючої кар'єрою в кіно. У 2005 році L'Oréal Paris запропонував Єві приєднатися до своєї команди мрії, що об'єднує всі культури і континенти. "Стати однією з посланниць краси L'Oréal Paris - справжнє щастя. Це одна з небагатьох компаній, яка дійсно поділяє мої цінності!" - говорить Єва.

МАЮЧИ ТАКУ НАПОЛЕГЛИВІСТЬ І КРАСУ, ЗОВСІМ НЕ ВАЖКО ЗАВОЮВАТИ СВІТ

Єва Лонгорія стала відомою всьому світу своєю роллю Габріель Соліс в успішному серіалі "Відчайдушні домогосподарки". Серіал отримав безліч нагород, а сама Єва була номінована на премію "Золотий Глобус" і стала бажаною гостею на червоних килимових доріжках різних премій. 30 мільйонів людей подивилися серіал тільки у США, а всього трансляція здійснювалася в 208 країнах по всьому світу. Премія People's Choice удостоїла Єву звання Кращої телевізійної актриси США. Журнал People включив її в число 50 найкрасивіших людей світу, а журнал Rolling Stone назвав Єву Лонгорія Особистістю Року. Єва знялася в таких фільмах як "Круті часи" ("Bad Times"), "Наречена з того світу" ("Over Her Dead Body") і "Охоронець" ("The Sentinel"), в якому її партнером був Майкл Дуглас.

“Я не шкодую ні про що в житті. Я завжди рухаюся вперед.”

БЛЕЙК ЛАЙВЛІ

Блейк Лайвлі - нова зірка Голлівуду, актриса, що має істинний талант і зарекомендувала себе на міжнародній кінематографічній сцені.

Уродженка Лос-Анджелеса, штат Каліфорнія, котра володіє вибуховою красою і демонструє бездоганне відчуття стилю, у віці 26 років стає новим обличчям L'Oréal Paris.

"Блейк втілює в собі всі сучасні риси голлівудської привабливості. Вона випромінює елегантність і чуттєвість. Вона стала іконою краси для цілого покоління, завдяки своєму прекрасному золотистому волоссю, сяючому погляду і неймовірній усмішці. Сьогодні ця сильна, харизматична і, безумовно, блискуча актриса стає частиною сім'ї L'Oréal Paris, і ми з гордістю вітаємо її ", - заявив Сіріл Шапюї, міжнародний президент марки L'Oreal Paris.

"Для мене велика радість і честь приєднатися до дивовижних жінок, які представляють марку L'Oréal Paris. Я говорю і про різносторонніх, надихаючих Посланницях Марки, і про всіх жінок, які з гордістю щодня користуються косметикою L'Oréal Paris. Я росла, надихаючись слоганом "Адже Ви цього варті". Це дуже важливе послання, яке потрібно донести до кожної жінки. Воно свідчить, що краса починається з упевненості в собі. Це ключ до всього. Тому я дуже горда стати обличчям L'Oréal Paris", - говорить Блейк Лайвлі.

Блейк Лайвлі отримала високу оцінку кінокритиків за ролі в таких картинах, як "Приватне життя Піппи Лі" режисера Ребекки Міллер, "Місто злодіїв" Бена Аффлека і у фільмі Олівера Стоуна "Особливо небезпечні".

Актриса отримала загальне визнання після виходу на телеекрани шести успішних сезонів серіалу "Пліткарка", який став відомим по всьому світу. Блейк також зіграла головні ролі у фільмах "Джинси-талісман" і його продовженні, а незабаром візьме участь у зйомках картини "Вік Аделайн", у якому зіграє разом з Еллен Берстін.

У світі моди Блейк має славу істинної музи: Карл Лагерфельд особисто вибрав її для рекламної кампанії сумок Chanel Mademoiselle, крім того, вона є Посланницею аромату Gucci Premiere.

Ставши новим обличчям марки L'Oréal Paris, Блейк Лайвлі приєдналася до команди таких зірок, як Джуліанна Мур, Фріда Пінто, Дженніфер Лопес, Єва Лонгорія, Бейонсе Ноулз, Лара Стоун, Х'ю Лорі, Летиція Каста і Джейн Фонда.

“Я дуже рада і задоволена, що приєдналася до неймовірних жінок, які представляють L'Oréal Paris - від чудових посланниць бренду і до кожної окремої жінки, яка обирає L'Oréal Paris.”

Наші експерти

Про бренд

Журнал L'OREAL

Щоб отримувати інформацію о спеціальних пропозиціях, акціях, безкоштовні зразки та нові продукти L'OREAL, будь-ласка, заповніть наступну форму.

Підпишись на новини

Дізнавайся про новинки, спеціальні пропозиції та модні тенденції

Дякуємо!

Очікуйте новин :)