Про нас

L’Oréal Paris — провідний світовий косметичний бренд, завдяки якому найкраща розкішна косметика стала доступною кожному. Який би продукт ми не створювали — від макіяжу та догляду за шкірою й волоссям до фарб для волосся, — за ним завжди стоїть наш новаторський підхід, що полягає в науковій досконалості та безперервних інноваціях. Ми віддані ідеям безпеки, ефективності та якості вже понад 110 років. Як бренд, який завжди пропагував та звеличував розширення прав і можливостей жінок, L’Oréal Paris кидає виклик стереотипам завдяки своєму сучасному баченню жіночності. Ми справді допомагаємо всім жінкам у їхньому прагненні самореалізуватися — за власними правилами та відповідно до власних бажань.

Краса в русі

L’Oréal Paris — втілення ідеї дослідника, Ежена Шуеллера, чия одержимість науковим прогресом спрямовувала тенденції краси в минулому й продовжує робити це зараз. Через 110 років після початку наукових досліджень L’Oréal Paris з гордістю представляє низку високотехнологічних косметичних продуктів, які безпечні у використанні й мають клінічно доведену ефективність. Знадобилося багато років, щоб розробити рецептуру, створити та вдосконалити нашу колекцію інгредієнтів: відновлюючий керамід R для догляду за волоссям у засобах Elseve Повне відновлення, Mexoryl SX — нашу власну стабільну й екологічну систему УФ-фільтрів та Pro-Xylane — екологічно безпечний інгредієнт на основі цукру, що попереджає старіння, у наших засобах для догляду за шкірою, Reviitalift Лазер, які здобули всесвітню популярність.

Прагнення втілювати інновації, що заслуговують на довіру, прописане в нашій ДНК, і L’Oréal Paris продовжує розвивати свою політику Корпоративної соціальної відповідальності. З 1989 року — на 14 років раніше, ніж це стало вимогою законодавства для нашої галузі, — ми припинили тестування всіх наших інгредієнтів на тваринах і перейшли на інноваційну технологію Episkin, щоб гарантувати безпеку продукції. Це реконструйована копія шкіри, результат понад 30 років наукових досліджень і досвіду L’Oréal у галузі тканинної інженерії, що є цінним інструментом для розуміння внутрішніх механізмів та процесів, що відбуваються в шкірі, без заподіяння шкоди жодній живій істоті.

То що ж буде в майбутньому? Ми продовжуємо впроваджувати інновації з усією відповідальністю, і наразі прагнемо до кінця року замінити всі наші упаковки для шампуню на упаковки з переробленого пластику.

Краса, що надихає

Символ французької краси у всьому світі, L’Oréal Paris представляє красу в усьому різноманітті її форм. Ми впевнені, що немає «еталону, який підходить усім», якщо мова йде про красу: натомість краса є унікальною в кожному своєму прояві. Знамениту паризьку «Команду мрії» L’Oréal Paris складають спеціальні представники компанії різного етнічного походження, включно із зірками індустрії кіно, моди й музики. Ці незвичайні жінки представляють наш бренд у різних країнах світу й дають уявлення про різноманітність наших клієнтів. У культурі, що одержима молодістю, де літні жінки відчувають себе непомітними та недоречними, компанія L’Oréal Paris об’єдналася з British Vogue, щоб запустити у 2019 році публікацію «Non-Issue» (Не проблема), у якій підкреслюється, чому вік не повинен турбувати.

Створення продукції L’Oréal Paris надихає французька культура, але не тільки вона. Не обмежуючись косметикою, бренд виступає за вільний паризький підхід, що надихає, і став справжнім партнером краси на декількох великих заходах. З 1997 року компанія L’Oréal Paris стала офіційним партнером із макіяжу для престижного Каннського кінофестивалю, поставивши свою досконалість у сфері краси на службу кіно. До того ж, ми щороку підкреслюємо свій досвід у сфері краси під час тижня моди в Парижі. Як бренд, орієнтований на споживача, ми також перетворюємо ці масштабні французькі заходи на можливість поділитися із широкою громадськістю своїм досвідом у сфері краси. Один раз на рік ми демократизуємо красу на тижні моди в Парижі з Le Défilé L’Oréal Paris, найпершим у світі подіумом, відкритим для всіх.

Краса, що додає впевненості та сил

«Адже я цього варта!»

Ці п’ять простих слів стали легендарною декларацією краси й можливостей і зробили розкіш доступною для всіх. Цей слоган L’Oréal Paris став першим рекламним повідомленням, яке підкреслювало впевненість у собі понад усе. З часу своєї появи в 1971 році цей слоган L’Oréal Paris став закликом для об’єднання споживачів навколо бренду та їхньої власної гідності. Але це не єдиний символ розширення прав і можливостей, якого дотримується бренд.

Серед наших представників є різні приклади для наслідування, які підтримують силу жінок і розширення їхніх прав і можливостей та надихають інших на те, щоб кожного дня втілювати свої таланти. Єва Лонгорія — лідерка феміністок в індустрії розваг, Джейн Фонда — легендарна феміністка, яка бореться за права жінок і екологію. Лія Кебеде працює з фондом Lemlem Foundation, щоб допомогти жінкам-ремісницям в Африці процвітати, надаючи їм доступ до медичних послуг, освіти й робочих місць. Даутцен Крус співпрацює з асоціацією Elephant Crisis Fund (Антикризовий фонд порятунку слонів), яка бореться проти жорстокості до тварин, що стала галузевою тенденцією.

У всій діяльності L’Oréal Paris демонструє свої феміністичні цінності за допомогою таких заходів, як Women of Worth. Протягом багатьох років вона відзначала заслуги видатних жінок, які добровільно віддають свій час на користь своїх громад. Цей захід забезпечує таких жінок важливою платформою й надає необхідне фінансування, щоб вони відчували підтримку у своїх починаннях.

STAND UP!

«L’Oréal Paris виступає за розширення прав і можливостей жінок в усіх сферах їхнього життя. Домагання у публічних місцях прямо суперечать нашому зобов’язанню підвищити почуття власної гідності кожної жінки. Разом із Hollaback! та іншими місцевими неурядовими організаціями, з якими ми співпрацюємо, ми просимо чоловіків і жінок давати відсіч, безпечно реагувати, якщо вони стають свідками або самі стикаються з домаганнями. Разом ми можемо створити для дівчаток і жінок світ, у якому можна впевнено рухатися вперед у майбутнє, вільне від домагань. Ця справа того варта». Делфін Віг’є-Ховассе, президент світового бренду L’Oréal Paris.

Запустивши нашу міжнародну програму Stand Up у партнерстві з експертною неурядовою організацією Hollaback!, ми хочемо навчити 1 мільйон жінок і чоловіків способам втручання на випадок, якщо вони стануть свідками вуличних домагань або відчують їх на собі. У такий спосіб ми сприятимемо створенню більш рівноправної культури, що виходить із цінностей поваги та гідності. Адже ми всі цього варті.

*Ipsos — Міжнародне опитування про сексуальні домагання в громадських місцях — L’Oréal Paris — квітень 2019 р.

Дякуємо!

Очікуйте новин :)